Combiluifel

Forum gerelateerde mededelingen, vragen of suggesties

Re: Combiluifel

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 20 Feb 2014, 11:46

Beste Kampeerder67 en Carolien,

Tegenwoordig is het mogelijk om een rechte afsluitwand te gebruiken onder de combiluifel. Ter verduidelijking heb ik hiervoor even een foto toegevoegd. Hierdoor is het mogelijk om de combiluifel af te sluiten zonder dat er teveel ruimte verloren gaat door de schuine kanten.

Een goed beeld van het verkleuren van de tent is te zien bij onze occasions. Over het algemeen zullen de tenten de kleur behouden maar zal deze wat flets worden. Onze occasions staan op in onze showroom en staan ook allemaal op marktplaats met foto.

Hieronder de foto van de combiluifel met rechte afsluitwand.
Bijlagen
20140220_102746.jpg
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Berichtdoor Carolien » 21 Feb 2014, 20:42

@Karstententen, dat lijkt me de moeite waard om binnenkort eens in het "echt"te bekijken! @kampeerder67, is dit wat je bedoelt? Exclusief de verlengluifel waarschijnlijk!
Wel een mooie combinatie!!
http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en ... ousPage=lr
Carolien

Berichtdoor Carolien » 21 Feb 2014, 20:49

Nu ik de foto van de combiluifel wat beter bekijk herinner ik me weer dat wij al die scheerlijnen en stokken voor de ingang erg vervelend vonden. Maar dat ben jij met je Albatros Combiluifel wel gewend!
Toch vind ik het een prachtig geheel....!
Carolien

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 22 Feb 2014, 13:39

De koffie staat hier altijd klaar! :)
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Berichtdoor Kampeerder67 » 22 Feb 2014, 19:36

Tent is besteld
Laatst gewijzigd door Kampeerder67 op 22 Feb 2014, 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
Kampeerder67

Berichtdoor Kampeerder67 » 22 Feb 2014, 20:22

Vandaag hebben we de nieuwe Karsten tent besteld, een donkergroene met een comfortluifel en combiluifel.
Nog even getwijfeld tussen de combi en verlengluifel met afdichtwand maar we zien in de combiluifel meer mogelijkheden op onze warmere vakantiebestemmingen in midden, zuid Italië en zuid Frankrijk.
Mogelijk nog een uitbreiding in de toekomst met verlengluifel en afdichtwand wanneer we de vakantie bestemmingen verleggen naar Scandinavië of midden Europa.
In april maar even proef kamperen.
Kampeerder67

Berichtdoor aReaRe » 05 Mrt 2014, 18:58

Kampeerder67 schreef:We laten nog wel even weten wat het geworden is.
Ik heb nog een vraagje, hebben jullie ervaring met verkleuren van het tentdoek van een Karsten tent, verkleurd bijvoorbeeld een blauwe sneller dan een groene, heeft iemand hier enige ervaring mee.

Elke tent zal iets verkleuren, ik heb zelf de blauwe variant. Die CL met AW bevalt prima en je kan hem ook snel open zetten.

Mijn tent is iets kleiner (2.60) maar ja ik ben maar in mijn eentje.
Trots bezitter van een Karsten 2.60 (CL/AW) Blauw
Gebruikers-avatar
aReaRe

Vorige

Terug naar Forum