Bermkeuken

Alles over kamperen en je kampeeruitrusting

Bermkeuken

Berichtdoor Kamil » 18 Mrt 2012, 22:04

Ik vraag me eigenlijk af waarom er niet echt een fabrikant is die een soort van campingkeuken op de markt brengt die lijkt op een bermkeuken . Er zijn veel mensen die op camping gaan met een aanhanger of een busje dus zou het niet handig zijn zo een soort van kleine keukenblokje dat je zo uit de aanhanger of busje kan schuiven i p v die dingen die je in elkaar moet zetten .
Er zijn enkele alternatieve maar die zijn ofwel duur of niet gemakkelijk te verkrijgen .
Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn om een blok te ontwerpen waarin een gasfornuis , koelkastje , een lade , en een kastje verwerkt zit .
Zou daar geen markt voor zijn en wat zou je daar voor willen betalen?
Ik ga in ieder geval niet afwachten en er zelf een trachten te maken .

Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Re: Bermkeuken

Berichtdoor ZEZIMA » 19 Mrt 2012, 01:18

Misschien voor karsten een goed plan om er een te ontwikkelen voor anssems aanhangers die ze verkopen.
Of dat ze elke aanhanger kunnen ombouwen met een bermkeuken.

Alles kan maar voor welke prijs, die moet ook gunstig zijn anders worden er weinig van verkocht.
De foto hieronder is een voorbeeld van een bermkeuken die simpel in een aanhanger kan worden ingebouwd.
Misschien springt karsten hier handig op in.
Dus deze bermkeuken zou standaard moeten worden geleverd met bijvoorbeeld een hybride koelbox.

Groet Emile
Bijlagen
album_308.jpg
ZEZIMA

Berichtdoor Kamil » 19 Mrt 2012, 12:33

Zoiets zou geweldig zijn , maar hoeft voor mij niet zo uitgebreid zijn , gewoon een soort van houten kast is ook al goed , de foto ziet er goed uit maar ook duur :lol: .
Moet ook niet perse iets zijn dat vast kan gemaakt worden aan aanhanger maar gewoon iets universeel dat voor een groot publiek geschikt is .
Ook zou ik opteren voor een koelkast i p v koelbox , ik denk namelijk dat 90% toch staanplaats met elektriciteit neemt , en een koelkast is goedkoper en koelt in warme periodes toch iets beter .
Mij is het er gewoon om te doen dat nu zit men met die opvouwbare tafeltjes/keukenmeubel ik vindt dit nogal onstabiel en dan zet men er nog een koelbox naast of onder , vooral met een peuter in de buurt moet dit beter kunnen .
Misschien ben ik een beetje over bezorgt maar lijkt mij veiliger , stabieler en ordelijker als alles in één geheel zou zitten .

Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Berichtdoor ZEZIMA » 20 Mrt 2012, 18:46

karsten heeft wel een bermkeuken in het assortiment maar die is bestemd voor de tenttrailer.
Dus karsten tenten zou deze set als bermkeuken kunnen verkopen om in je aanhanger te kunnen plaatsen.

Disselbak compleet ingericht met afname punten voor gas water en electra ex gasfles euro 1475,-
Tevens een keuken module aan te sluiten op die zelfde disselbak prijs afhankelijk van de wensen klant.

Dit betekend dat je bij karsten tenten rond de 2500 euro kwijt zou zijn voor die complete bermkeuken.

Tip aan karsten tenten maak een simpelere bermkeuken voor de anssems aanhangers die jullie verkopen.
Met simpel bedoel ik een totaal prijs van 1250 euro dan zal er een markt voor kunnen zijn.
Tevens een tip dat de forum moderators wat meer tijd in dit forum moeten gaan steken om nieuw leven erin te blazen.

Dan kunnen jullie eens polsen of er interesse is bij meer klanten voor een eventuele bermkeuken.

Groet Emile
ZEZIMA

Berichtdoor Kamil » 21 Mrt 2012, 01:52

Inderdaad , zoals gezegd ga ik er niet op wachten en zelf iets maken , zal trachten mijn onkosten bij te houden om een idee te krijgen wat zoiets kost (zonder werkuren natuurlijk).

Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Terug naar Kamperen