Wat vinden jullie prettig.

Verhalen en vragen over de Karsten Tenten luifels en accessoires

Wat vinden jullie prettig.

Berichtdoor Karin » 17 Mei 2014, 20:39

We willen gaan voor een Karsten 350, dit omdat we het wel fijn vinden een beetje ruimte te hebben, rond om ons heen.
Wat zouden jullie mij dan aanraden om er dan nog evt bij te kopen, zodat we lekker buiten kunnen zitten in de avond.
Wat is jullie ervaring hier mee.
Ik kom zoveel verschillende combinaties tegen dat ik er niet meer uitkom.
En vaak door ervaringen te horen wordt het veel meer duidelijker.
Had zo gehoopt dit weekend te kunnen gaan kijken, maar helaas door uitval collega moet ik werken.
Groet Karin
Karin

Re: Wat vinden jullie prettig.

Berichtdoor Kamil » 18 Mei 2014, 20:33

Wij hebben ook een 350 met koppeltent naar 280 en comfortluifel en afsluitwand ,om s avonds buiten te zitten nemen wij gewoon een parasol mee of zo'n partytent
Met mooi weer zitten wij gewoon buiten ,maar wat voor ons belangrijker was is de binnen ruimte bij slecht weer .
We hebben effe getwijfeld aan een combi luifel maar een parasol of partytent is makkelijker te verplaatsen afhankelijk van de zon .
Karsten 350 + 280
Kamil

Re: Wat vinden jullie prettig.

Berichtdoor Carolien » 11 Jun 2014, 09:01

Karin, ik denk dat het afhankelijk is van een aantal factoren. Met hoeveel personen ga je op vakantie? Als er kinderen bij zijn, hoe oud zijn deze? Kampeer je ook wel eens op de Wadden?
Is dit je eerste Karsten en zo ja waarmee kampeer je nu dan? Heel veel vragen maar ik weet uit ervaring hoe belangrijk je keuze kan zijn en hoe erg balen het is als je een dure tent hebt gekocht die toch niet helemaal bevalt! Wij hebben nl. al een aantal tenten (waaronder de Waard) gehad en zijn inmiddels aan onze 3e Karsten begonnen die nu HELEMAAL naar wens is!
Carolien

Terug naar Karsten Tenten luifels & accessoires