Twee vragen, wie heeft het antwoord.

Verhalen en vragen over de Karsten Tenten luifels en accessoires

Twee vragen, wie heeft het antwoord.

Berichtdoor Karin » 11 Mei 2014, 10:50

Hallo trotse Karsten kampeerders,
We zijn wel al ervaren kampeerders, maar doordat onze kinderen niet meer meegaan zijn we toch zoekende naar een kampeer oplossing voor ons zelf.
Wij zijn zoekende naar een tent en op dit moment komen we uit op een Karsten tent omdat we die wel heel handig vinden en mooi.
Vraag 1. Ik kom niet uit de maat.
Als je een man hebt van 189 cm die niet krom wil staan in een tent, met welke maat moeten we dan rekening houden, dat hij redelijk rechtop kan staan.
We zijn met z'n tweeën, en hebben een hondje bij ons.
Vraag 2. Heeft er iemand ervaring met honden pootjes op het grondzeil, had wel al bedacht dat ik een stuk tapijt meeneem, en haar aan leer dat ze daar op moet blijven maar wat als ze toch op het zeil komt. Hoe sterk is dit!!!
Hoor het graag!
Groetjes Karin
Karin

Re: Twee vragen, wie heeft het antwoord.

Berichtdoor Kamil » 11 Mei 2014, 20:17

Hallo , ik ben ook 1m90 en daarom hebben wij de 350 gekocht ,de 300 en 325 zijn zeker hoog genoeg ( natuurlijk niet aan de zijkanten ) maar de luifel is een verschil vanaf de 350 is die hoger en breder .
Mijn advies : als je kan ga eens langs bij karsten zelf dan ben je zeker ,ook al ben je al dan niet van plan om tweedehands te kopen ,wij moesten vanuit België komen en zijn toch twee maal tot daar gereden om te beslissen ,het gaat toch over een mooi bedrag dat je gaat spenderen .
Op de tweede vraag kan ik kort zijn ,ik weet niet hoe groot de hond is maar zolang het geen leeuw is gaat het grondzeil niet stuk .
Karsten 350 + 280
Kamil

Berichtdoor Karin » 12 Mei 2014, 08:27

Hallo Kamil,
Hartelijk dank voor je antwoord, is helemaal duidelijk.
Zag dat er aankomend weekend een show was, misschien dat we daar even naar toe gaan.
Fijne week!
Karin
Karin

Berichtdoor jkmm » 14 Mei 2014, 13:23

Beste Karin, bij ons in het gezin is de langste (minst korte) 1,70m .
Wij hebben een 350, nu kunnen we zelfs nog een beetje heen en weer lopen in de tent zonder onszelf tegen de haren in te strijken.
Een 350 verplaatsen is natuurlijk iets meer sleepwerk dan bij de kleinere types, maar wij denken dat dit bezwaar in jullie geval, daar ruimschoots tegenop weegt.

Groeten van JKMM.
Leuk kamperen, kun je ook aan anderen leren.
Gebruikers-avatar
jkmm

Terug naar Karsten Tenten luifels & accessoires