Breedte kuipzeil karsten 350 van voor 2004 CL/VL/AW

Verhalen en vragen over de Karsten Tenten luifels en accessoires

Breedte kuipzeil karsten 350 van voor 2004 CL/VL/AW

Berichtdoor Skoct4 » 20 Jun 2022, 23:28

Goededag ik ben al jaren trotse eigenaar van een karsten tent incl alle luifels en er erg blij mee. Kan zo'n tentje van die Franse firma toch echt niet tegenop. Alleen wat nog ontbreekt is een grondzeil
Nu heb ik een grondzeil gekocht via mp dit omdat ik een ouder type grondzeil nodig had zonder ritsen, dus de versie met de losse spanbandjes. Welke helaas niet standaard meer verkrijgbaar is bij karsten.
Het kan nog wel gemaakt worden in het atelier bij karsten maar het is helaas is het erg druk ivm de zomerperiode en kan ik pas in de winter terrecht (begrijpelijk). Op mp heb ik nu een alternatief gevonden en gekocht. Zojuist in de woonkamer even opgemeten en nu heeft
Het grondzeil een breedte van 325 zonder de opstaande wanden. Dus van haringoog aan de onderzijde tot haringoog.
Nu had ik een vraag klopt het dat de binnenmaat van de voortent iets afwijkt van de binnenmaat basis tent ( beide kanten circa 12,5cm korter). Of te wel is de breedte van 325 van het grondzeil geschikt voor de voortent van de karsten 350 basistent?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet Erwin
Skoct4

Terug naar Karsten Tenten luifels & accessoires