Toch weer een Karsten

Stel jezelf vrijblijvend voor

Toch weer een Karsten

Berichtdoor JWB » 14 Nov 2019, 10:39

Hallo, mijn naam is JW,

Een jaar of tien geleden kochten wij onze eerste gebruikte Karsten 350 uit 2001 met alles erop en eraan. Wat een heerlijke kampeerbeleving gaf dat. Weer, wind, hagels als tennisballen; de Karsten gaf geen krimp. Waar ik echter tegenaan liep was de "wens" van het gezin om steeds meer mee te nemen, zodat een stationauto met dakkoffer eigenljk niet meer voldeed voor een paar weekjes vakantie.

Na een jaar of vier de Karsten weer verkocht en een Aart Kok Zambezi Original tenttrailer op de kop getikt. Deze de waard op wielen geeft veel slaapcomfort, maar met name met wat minder weer kwam bij ons vaak de Karsten in gesprekken voorbij. We gaan ook regelmatig weekendjes weg en dan missen we onze eigen fietsen. Dussss heb ik weer een gebruikte Karsten aangeschaft: een 300 deze keer, omdat onze zoon lekker in zijn eigen tentje wil liggen (en ik kan hem geen ongelijk geven).

Nu hebben we de keuzeluxe van de tent op wielen en een oppomptent. Gaan we kort en fietsen, dan gaat de Karsten in de auto; gaan we langer, dan kunnen we ook de Zambezi aankoppelen: Best of both worlds zal ik maar zeggen. Die sleurhutten laten we voorlopig maar lekker aan anderen. Wij blijven lekker onder doek "echt" kamperen en willen dat nog wel even blijven doen.

Laat het kampeerseizoen maar weer komen!
JWB

Terug naar Even voorstellen