opzet dvd

Verhalen en vragen over de Karsten kampeertent

opzet dvd

Berichtdoor Panda » 09 Jul 2011, 10:58

Hallo,
Wij hebben vorig jaar een 2de hands Karsten tent gekocht. Helaas had de vorige eigenaar geen opzet DVD meer. We hebben de tent al wel enkele malen opgezet, maar we doen toch echt dingen niet handig. We weten bijvoorbeeld niet zeker hoe hard de luchttunnels moeten worden (we hebben een duikfles perslucht). Mogelijk hebben we de tunnels telkens te hard opgeblazen. Wanneer we de boogluifel er niet bijzetten, krijgen we de rits van de deur slecht dicht.
Wij zouden erg geholpen zijn met wat tips, of misschien een linkje waarop de opzetinstructie te zien is. We hebben dit tot nu toe nog niet gevonden op internet.
Dank vast voor uw reactie.
Panda

Re: opzet dvd

Berichtdoor Annet » 09 Jul 2011, 22:36

Hoi,

Kun je bij Karsten zelf geen DVD bestellen? Volgens mij zijn er ook wel filmpjes te vinden op youtube. De buizen moeten worden opgepompt tot 3,5 tot 4 bar. Wij hebben de tent dit jaar gekocht en gaan er van de zomer voor het eerst mee weg. We hebben hem al wel een keer opgezet. Je moet trouwens voordat je de tent gaat oppompen alle ramen en deuren dichtritsen. Groetjes Annet :mrgreen:
Annet

Berichtdoor Annet » 09 Jul 2011, 23:01

Hoi,

Ik heb internet afgesnuffeld en kwam wel een papieren handleiding tegen. Ik zet de link even hieronder.

http://www.karstententen.nl/manager/upl ... 970_63.pdf, maar misschien heb je deze al. Succes Annet :D
Annet

Berichtdoor Patrick » 13 Jul 2011, 10:48

Annet,

Zoek even op Youtube op de woorden karsten en tent en je vindt diverse opzetfilmpjes. Dat zijn de fragmenten van de DVD.
Patrick

Terug naar Karsten kampeertent