compressor voor je karsten tent: of niet en welke?

Verhalen en vragen over de Karsten kampeertent

Re: compressor voor je karsten tent: of niet en welke?

Berichtdoor martijn » 25 Mei 2010, 14:53

dat klinkt aardig, kun je een kostenplaatje schetsen (en foto plaatsen misschien?)

tnx,
Martijn
martijn

Berichtdoor Frits » 22 Okt 2010, 14:23

Via marktplaats heb ik afgelopen zomer een big air compressor gekocht. Deze zou wat prestaties betreft tussen een air robo en volcano van Karsten inzitten. Omdat wij vaak verhuizen in de vakantie heb ik de big air vaak moeten gebruiken voor onze 3.50 x3.50 en ik moet zeggen perfect. Hij is niet rumoerig, zit erg degelijk in elkaar en pompt de tent in 10 minuten helemaal op. Ook was hij een stuk goedkoper dan de compressoren van karsten nl. € 75. Volgens mij worden deze pompen nog steeds regelmatig aangeboden. Een stuk prettiger dan de voetpomp en voor het lawaai hoef je het zeker niet te laten.
Frits

Re: Compressor of niet en welke

Berichtdoor wijn464 » 04 Jan 2011, 15:33

Hans schreef:Ik had eerst een compressor van de eerste eigenaar , het was voldoende tot 8 bar , maar ik het via markplaats toch een andere gekocht voor 15€ gaat tot 20 bar en splinternieuw in doos, de oude neem ik toch mee en ik heb een aparte digitale bar meter gekocht bij de ANWB ,dan weet ik zeker dat de druk voldoende is,maar een dubbele voetpomp kan ook ,alleen bij 30 gr. PFFFFFFFFFFFFFF

Hans
Welk merk is degene die tor 20 bar gaat
wijn464

Berichtdoor divedevil » 20 Okt 2011, 12:53

Hallo allemaal,

Het leven bestaat uit het maken van keuze's! Kies dus datgene wat het beste bij je past.

V.w.b. duik-/persluchtfles(sen), als duiker heb ik gelukkig persluchtflessen. Ik sluit op mijn 1e trap (deze zorgt er voor dat de druk van 200 ATM naar ongeveer 9 ATM terug gebracht wordt) een aangepaste slang met een bandenvulpistool met manometer gedeelte van een luchtcompressor en vullen maar.
Vervoeren van een persluchtfles wordt in dit onderwerp genoeg over geschreven. Het allerbelangrijkste is dat je in ieder geval je fles stabiel neerlegt.

En dan nog even iets om :mrgreen: :lol: VROLIJK :lol: :mrgreen: van te worden als je opzoek bent naar EXACT dezelfde 12v compressor van 15A van Karsten (120 Euri :oops: :cry: ), bij Dijkman automaterialen BV te Harderwijk voor nog geen 50 Euri 8-) 8-) !!!!!! NEEEEE, ik heb GEEN aandelen bij Dijkman!
FF zoeken in het onderwerp "auto diversen".
divedevil

Berichtdoor Kamil » 21 Mrt 2012, 02:08

Ik heb mij pas een compressor aangeschaft op 220v , ik ga toch nooit op een staanplaats zonder elektriciteit (ik denk de meeste onder ons ) en je betaald er toch voor , dus waarom zou ik mijn wagen laten draaien of het risico lopen van een kapotte of platte accu .
Merk ben ik even kwijt maar , verbruikt maar 2A en geeft 100l/min tot 8bar en heeft een vatje van 3l en van lawaai valt het goed mee in vergelijking met een draaiende auto +compressor op 12v :lol:

Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Berichtdoor caroden » 15 Jul 2013, 17:36

Voor de liefhebber heb ik nog een fles + toebehoren te koop. Bij Karsten gekocht voor 300 euro.

Wellicht mag ik dit hier niet aanbieden maar bij 'vraag en aambod' kan ik geen topic openen.
caroden

Vorige

Terug naar Karsten kampeertent