We love camping

Karsten Tenten gerelateerde nieuwtjes, weetjes, acties, aanbiedingen, nieuwe producten, etc.

We love camping

Berichtdoor jkmm » 18 Dec 2012, 10:43

Hé, een nieuw TV programma over kamperen op SBS6. We zijn niet zo van die TV kijkers en hebben deze wetenswaardigheid van het internet geplukt.
De aankondiging met trailer!! vonden we iets later op de site van Karstententen.nl omdat zij ook een keer gaan voorkomen in het programma. Alweer een kampeerprogramma? Wordt dat dan niet twee druppels water met..........?
Nee hoor, tenminste dat vinden wij niet. Als we het programma gauw opsommen: Joost Buitenweg (acteur o.a. uit Sam Sam) gaat met zijn gezin naar mooie plekken in Frankrijk en Italië. Zijn collega Kees doet hetzelfde met zijn familie binnen de Nederlandse landsgrenzen. De familie Buitenweg belandt als eerste in een tent van veel gemakken voorzien, zelfs mèt inpandige douche èn toilet. Het is eigenlijk geen tent meer maar een katoenen zomerhuis!
Al met al een aanrader op TV bij een pulpzender als we het zo mogen zeggen.

Dit komt van de Karstensite: In de aflevering op zondag 27 januari speelt de oppompbare Karsten Tent een mooie bijrol. Tenslotte geeft het programma veel kampeertips & trics en kan de kijker dat nog eens nalezen op de website van 'We love Camping'.

Dus voortaan op zondag om 16.00u voor de beeldbuis, groeten van JKMM.
Leuk kamperen, kun je ook aan anderen leren.
Gebruikers-avatar
jkmm

Re: We love camping

Berichtdoor jkmm » 14 Jan 2013, 15:29

Aflevering 1 was een mooie opening. Aflevering 2 vonden we op het saaie af, geheel tegen de verwachting in. Toch maar weer kijken de week er na.
Die was zeker de moeite waard. We hebben de smaak opnieuw te pakken. Die Joost met z'n gasbarbecue! Zelfs op het strand gaat ie aan. En Kees aan het golfen.
Reikhalzend kijken we uit naar 27 januari. De aflevering met de KARSTENTENT.
Bijlagen
BBQ op gas..jpg
Gebruikers-avatar
jkmm

Berichtdoor jkmm » 30 Jan 2013, 03:17

Het was weer een leuke uitzending, afgelopen zondag. Echter, de Karstentent kwam maar heel kort in beeld. Het leek meer op een figurantenrol! OK. Zendtijd is heel kostbaar.
De familie Kranenburg werd er zichtbaar vrolijk van. Bekijk zelf het fragment via de volgende link :(http://www.karstententen.nl/nieuws/alge ... ve-camping )
Slechts twee zaken konden we in de korte tijd noteren: de tent was gedeeltelijk blauw en werd zowaar met de voetpomp opgeblazen. Belangrijk was natuurlijk het argument om al na 15 minuten vakantie te kunnen vieren. Dat is helemaal waar. Tent oppompen, een paar harinkjes de grond in timmeren, bedden er in en luieren maar. Of volop aan de activiteit zoals u wilt.
Gebruikers-avatar
jkmm

Berichtdoor Kamil » 31 Jan 2013, 01:59

Hallo , ik woon in België en daar kunnen we SBS6 niet ontvangen en ook via de website zijn er problemen , nu mijn vraag is welk merk van gas BBQ staat hierboven ik ben namelijk nog op zoek naar kleine gas bbq aangezien op de camping die we geboekt hebben voor de zomer er geen bbq op kolen toegestaan zijn .
Groeten
Karsten 350 + 280
Kamil

Berichtdoor jkmm » 31 Jan 2013, 03:00

Beste Kamil,

Om geen ongewenste reclame te maken heb ik met paint het merk weg gehaald. Zodra ik weer weet hoe de BBQ heet zal ik je dit per p.b. toesturen.

Groeten uit de bollenstreek van JKMM
Gebruikers-avatar
jkmm

Terug naar Karsten Tenten