Forum vanaf vandaag officieel Karsten Tenten forum

Forum gerelateerde mededelingen, vragen of suggesties

Forum vanaf vandaag officieel Karsten Tenten forum

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 11 Okt 2012, 16:18

Beste forumleden,

Vanaf vandaag wordt dit forum een officieel Karsten Tenten forum, dé plek om jouw ervaringen met de oppompbare Karsten Tent en je passie voor het kamperen te delen.

Het forum is een paar jaar geleden opgezet en beheerd door Pierre, een enthousiaste Karsten Tenten kampeerder. Hiervoor zijn wij hem ontzettend dankbaar!
Karsten Tenten B.V. neemt vanaf nu het beheer van Pierre over, die overigens verder gaat onder een nieuwe naam: VIPKarstenfan (voorheen: Karstenadmin). Ook willen wij alle trouwe forumleden bedanken voor hun aanwezigheid en deelname van de afgelopen jaren. We hopen jullie hier weer vaak terug te zien!

Het Karsten Tenten forum is bestemd voor fans van een Karsten Tent en voor alle liefhebbers van kamperen. Deel hier jouw vragen, verhalen, tips en ervaringen! Vanuit het hoofdkantoor en atelier doen wij ons best om vragen over de Karsten Tent te beantwoorden. Daarnaast zullen we het forum uiteraard bij andere Karsten Tenten fans onder de aandacht te brengen via onze site en nieuwsbrief.

Bij een nieuwe start hoort ook een nieuw jasje! Daarom zie je de komende periode een paar veranderingen, zoals een andere opmaak en een nieuwe indeling. Oude berichten zullen plaatsmaken voor nieuwe reacties en ideeën, zodat er ruimte komt voor nieuw leven op het forum!

Al jullie tips en opmerkingen zijn natuurlijk welkom, zodat we er samen een levendig forum van kunnen maken.
Veel plezier op het Karsten Tenten forum!

Met vriendelijke groet,
Karsten Tenten B.V.
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Re: Forum vanaf vandaag officieel Karsten Tenten forum

Berichtdoor TruckerDirk » 12 Okt 2012, 00:13

Hoi Karstenforum,

Net vandaag mijn gloednieuwe Karstentent opgehaald. Een bordeauxrode 300 die nu in de huiskamer naar nieuwe tent ligt te ruiken.

Mij zul je hier vaak tegenkomen. Hopelijk gaat het hier buzzen van de kampeer- en Karstenliefhebbers.

Veel succes met het forum en tot ziens.

TruckerDirk

http://netperk.punt.nl
TruckerDirk

Berichtdoor etienne » 12 Okt 2012, 08:51

Nou, dan moeten we Pierre onder trompetgeschal lof betuigen en Karsten Tenten feliciteren.
Pierre Afbeelding
Gebruikers-avatar
etienne

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 12 Okt 2012, 08:53

Bedankt Dirk en Etienne! Wij hopen ook op een druk forum!

Dirk, heel veel kampeerplezier met de nieuwe tent! Wanneer zal hij voor het eerst opgezet worden?
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Berichtdoor TruckerDirk » 12 Okt 2012, 19:02

Hoi Karsten forum,

Volgende week ga ik naar Texel, ijs en weder dienende. Maar droog is oke en het ziet er goed uit. De foto's volgen.

Meteen een Tip cq vraag: maak op het forum een categorie "mijn Karsten" of "mijn karstentent" waar forumleden foto's van hun eigen tent kunnen zetten met de specifieke eigenschappen. Meteen een soort showroom ook.

Reken er op dat ik de eerste ben.
Groetjes,
Dirk

http://netperk.punt.nl
TruckerDirk

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 13 Okt 2012, 12:44

Dirk, we hebben gisteren de indeling omgegooid en daarbij ook een speciale fotohoek aangemaakt!

Veel plezier op Texel! Het weer heb je niet in de hand, maar een goede tent en uitrusting natuurlijk wel ;) .
We zijn benieuwd naar de foto's straks!
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Berichtdoor jkmm » 20 Okt 2012, 09:43

Het Karsten Tenten forum is bestemd voor fans van een Karsten Tent en voor alle liefhebbers van kamperen.

ja, dat was al zo en dat houden we er in! Ik hoop dat het onder de nieuwe beheerder helemaal op gaat leven.
Iedereen op dit forum is op een verschillend niveau enthousiast over kamperenen wel met de Karsten-tent natuurlijk.

Trucker Dirk kan zich gewoon niet inhouden, hij gaat zo te lezen zelfs rond deze tijd met pegels aan zijn neus nog op een eiland staan om zijn nieuwe tent te testen.
JKMM behoort tot de slappere soort, wij wachten tot het voorjaar 2013.
In ieder geval hoop ik de winter door te komen met veel nieuwe, leuke berichten op dit forum en wens het Karstenteam daarbij alle nodige succes.

Groeten van JKMM.
Leuk kamperen, kun je ook aan anderen leren.
Gebruikers-avatar
jkmm

Berichtdoor Karsten Tenten B.V. » 24 Okt 2012, 10:24

JKMM, bedankt! Voor je het weet is het weer voorjaar en kan jullie tent ook weer in gebruik!
Gebruikers-avatar
Karsten Tenten B.V.

Terug naar Forum