Nieuwe berichten en actieve onderwerpen.

Forum gerelateerde mededelingen, vragen of suggesties

Nieuwe berichten en actieve onderwerpen.

Berichtdoor vanGeGo » 22 Jan 2012, 12:31

Werkt de functie nieuwe berichten en actieve onderwerpen wel?? Ik krijg nooit nieuwe berichtebn te zien, ga ik vervolgens door de forum index dan zijn er toch enkele nieuwe berichten.

Jammer dat het forum niet echt leeft.
vanGeGo

Re: Nieuwe berichten en actieve onderwerpen.

Berichtdoor Patrick » 31 Jan 2012, 17:54

Mee eens, weinig input van Karsten-kampeerders. Misschien dat een facebook-pagina beter werkt.
Patrick

Berichtdoor Carolien » 01 Feb 2012, 22:12

Bij mij werkt de zoekfuncte voor actieve onderwerpen ook niet. Maar...die actieve onderwerpen zijn er ook bijna niet!
Jammer!!
Carolien

Berichtdoor jan » 04 Feb 2012, 13:51

Het is natuurlijk ook een beetje slappe tijd. Over een maandje of 3 zal het denk ik een stuk drukker worden.
jan

Berichtdoor jan » 04 Feb 2012, 13:52

Patrick schreef:Mee eens, weinig input van Karsten-kampeerders. Misschien dat een facebook-pagina beter werkt.

En al die mensen die geen feesboek hebben dan?
jan

Berichtdoor ZEZIMA » 08 Feb 2012, 00:07

Hoi,

Ik volg het forum wel alleen inderdaad weinig input, een facebook pagina met een link naar dit forum zou kunnen werken.
Tevens is het duidelijker maken op de karsten tenten website dat er een forum is waar vragen beantwoord worden en ervaringen uit kunnen worden gewisseld nodig.
Bij het bekijken van de home page van karsten tenten is geen in het oog springende link te zien.
Zelf heb ik pas geleden een karsten 350 met slaapaanbouw en alle luivels vol opties aangeschaft uit 2004 ik ga binnenkort de luifelstokken/sleuven update uit laten voeren.
Ook zou kunnen werken dat je bijvoorbeeld bij inschrijven op dit forum gelijk de in bezit zijnde tent type en alle onderdelen kan invoeren en bouwjaar.
Ik dacht ik post dit antwoord maar al is het een antwoord op een hele oude post uit 2009.
Als forum beheerders zal je ook wat meer werk in het forum moeten steken om dit forum recent te houden.
Voor de rest geen op of aanmerkingen.

Emile
ZEZIMA

Berichtdoor jkmm » 14 Okt 2012, 20:09

Ik lees dit :
Forum vanaf vandaag officieel Karsten Tenten forum
door Karsten Tenten B.V. » 11 Okt 2012, 16:18

Beste forumleden,

Vanaf vandaag wordt dit forum een officieel Karsten Tenten forum, dé plek om jouw ervaringen met de oppompbare Karsten Tent en je passie voor het kamperen te delen.

Het forum is een paar jaar geleden opgezet en beheerd door Pierre, een enthousiaste Karsten Tenten kampeerder. Hiervoor zijn wij hem ontzettend dankbaar!
Karsten Tenten B.V. neemt vanaf nu het beheer van Pierre over, die overigens verder gaat onder een nieuwe naam: VIPKarstenfan (voorheen: Karstenadmin). Ook willen wij alle trouwe forumleden bedanken voor hun aanwezigheid en deelname van de afgelopen jaren. We hopen jullie hier weer vaak terug te zien!

Het Karsten Tenten forum is bestemd voor fans van een Karsten Tent en voor alle liefhebbers van kamperen. Deel hier jouw vragen, verhalen, tips en ervaringen! Vanuit het hoofdkantoor en atelier doen wij ons best om vragen over de Karsten Tent te beantwoorden. Daarnaast zullen we het forum uiteraard bij andere Karsten Tenten fans onder de aandacht te brengen via onze site en nieuwsbrief.

Bij een nieuwe start hoort ook een nieuw jasje! Daarom zie je de komende periode een paar veranderingen, zoals een andere opmaak en een nieuwe indeling. Oude berichten zullen plaatsmaken voor nieuwe reacties en ideeën, zodat er ruimte komt voor nieuw leven op het forum!

Al jullie tips en opmerkingen zijn natuurlijk welkom, zodat we er samen een levendig forum van kunnen maken.
Veel plezier op het Karsten Tenten forum!

Met vriendelijke groet,
Karsten Tenten B.V.
Karsten Tenten | Twitter | YouTube

Karsten Tenten B.V.

Maarrrrrrrrrrr, ik kan er niet op reageren. Waar ligt dat nou aan?
Leuk kamperen, kun je ook aan anderen leren.
Gebruikers-avatar
jkmm

Berichtdoor etienne » 15 Okt 2012, 07:58

Hoi jkmm,

Eerst had ik dat ook.
Als je het bericht bij "WELKOM" bekijkt kun je niet reageren. Echter, vanuit "FORUM" lukt het wel.

Gewoon even zoeken ;)
Gebruikers-avatar
etienne

Terug naar Forum