foto's?

Forum gerelateerde mededelingen, vragen of suggesties

foto's?

Berichtdoor jan » 07 Jan 2010, 21:30

Hoe kan ik foto's plaatsen? Ik zie nergens iets waar dat staat. Of kijk ik niet goed?
jan

Re: foto's?

Berichtdoor VIPkarstenfan » 09 Jan 2010, 13:43

Foto's plaatsen,

Onder uw bericht ziet u een blauw gebied!
Klik op bijlage toevoegen
Zoek op uw computer waar de foto staat opgeslagen (bladeren)
Bijlage toevoegen klikken.
beschrijving invullen
niet vergeten alles te versturen

hoop dat het allemaal werkt.

Met dank aan Jan. :o

Karsten admin
Bijlagen
Karsten aanwijzijng foto.PNG
Aanwijzing voor foto plaatsen
VIPkarstenfan

Berichtdoor jan » 09 Jan 2010, 13:45

Dank u wel! Meedenken is nooit verkeerd toch? Ik hoop dat deze site een groot succes wordt!
Groet, Jan
jan

Berichtdoor jan » 28 Jan 2010, 20:57

Daar ben ik weer! Nu krijg ik na het willen plaatsen in beeld dat het max 256KiB mag zijn. De hamvraag is nu wat moet ik nu daarmee? Wat is KiB? Zijn de foto's in iPhoto te groot? Ikm wil best wat foto's plaatsen maar het wordt me wel moeilijk gemaakt. Ik werk met een Imac.
jan

Berichtdoor VIPkarstenfan » 29 Jan 2010, 00:05

Hoi Jan,

1 KiloByte = 1 Kb = 1 KiB = 1024 bytes.

Het makkelijkste is de foto's verkleinen. Als voorbeeld de foto's van de Combiluifel zijn 50KiB.
Als je de foto's normaal zou versturen via E-mail dan kun je deze laten verkleinen zodat ze sneller worden verzonden en ontvangen.
Stel:
je stuurd ze naar je ''andere mailadres'' en je hebt automatisch het juiste formaat,

Maar heb je het al geprobeerd om ze te plaatsen?

Andere mogelijkheid stuur ze naar ons en wij zorgen dat ze bij jou gewenste onderwerp worden geplaatst.

Oplossing voor verkleinen van fotomateriaal:
Irfan View is een heel klein, knap geprogrammeerd programma dat afbeeldingen razendsnel kan tonen, waarmee je eenvoudige bewerkingen met afbeeldingen kan uitvoeren en waarmee je afbeeldingen kunt converteren. Irfan View kan nagenoeg alle bestaande bestandsformaten aan. Met behulp van de taalmodule kun je het programma Nederlandstalig maken. En.... het programma is volledig gratis en te downloaden op www.irfanview.com

Een programma dat in ieders digitale gereedschapsdoos een plekje moet hebben.

Succes
VIPkarstenfan

Berichtdoor jan » 29 Jan 2010, 12:06

Hallo! Bedankt voor uw antwoord. Het probleem is dat ik de foto's wel kan verkleinen als ik ze per "mail" verstuur. Echter dat lukt niet via "bladeren" en dan plaatsen. Ik zal eerst proberen of ik via een omweg voor elkaar kan krijgen. Anders stuur ik ze verkleind naar u op. Maar dat laat ik van te voren nog even weten. Dat programma laat ik nog maar even voor wat het is. Ik ben nogal huiverig. Mijn schoonzoon zal het vast wel weten maar hij is op "snowboard-dagen in het Sauerland.
Ik probeer wel wat!
Groet, Jan
jan

Berichtdoor nicoencabrina » 09 Feb 2010, 22:46

Wat ook super gaat,dat is resize pictures
opzoeken via google, downloaden.
klik met je rechter muisknop op de foto,formaat instellen en klaar is het,je krijgt dus een tweede foto maar dan in een kleiner formaat,simpeler kan het niet
nicoencabrina

Berichtdoor nicoencabrina » 09 Feb 2010, 23:16

http://www.hsmarnix.nl/th/imageresizer.htm
dit is de link naar het juiste programma
groeten Nico
nicoencabrina

Berichtdoor jan » 10 Feb 2010, 14:04

Ik heb al een manier gevonden zonder iets van buitenaf te downloaden. Jullie kunnen zien dat het goed is gelukt. Groet, Jan
jan

Terug naar Forum